Založ si blog

Ako?

Čo keď ťa už nestretnem? Ako sa potom dozvieš,čo sa deje vo mne v každej myšlienke o tebe?Ako mám s tým žiť?Ja viem,vybrala som si to sama,máš pravdu.Ale ako rozkázať srdcu?Ako ho nezraňovať?Vravíš zabudni?Ale AKO?
Samota dní,samota nocí,samota myšlienok..prúdia vo mne a som proti nim bezbranná..lebo všetky patria tebe..všetky sú o tebe..všetky sú s tebou.Nedokážem ich vyhnať,veď sú moje.

Máš o mne myšlienky?Nájde sa v tebe kúsok našich spomienok?Máš čas a vôľu vnímať ich?Alebo si už naozaj všetky vyhodil ako nepotrebný odpad?

Môj život pred tebou a život po tebe..ktorý je ten pravý?Ktorý si nechať?Delí nás diaľka myšlienok..delí nás diaľka citov,diaľka..

Bolí ma samota,keď nemôžem o tebe premýšľať,keď život nepomáha,keď svet nevie..chcela som kričať,aby si započul šepot.Môj šepot..prepáč,už nebudem..nemôžem,zomieram.

..navždy..

09.07.2010

Prešiel si okolo, nevidel si ma..len ja teba a chcela som zakričať TU SOM!! Myslela som, že som voči tebe už odolná..ale nie je tomu tak a ja – šťastná i nešťastná – som ťa nechala prejsť okolo mňa ako tieň..ako cudzieho..ako nikoho a zároveň každého. Čo to človek v sebe má, čo nedokáže zo seba vytrhnúť? Myšlienky, gestá, slová, pohľady?..všetky [...]

Pod pouličnou lampou

28.06.2010

..z večere už len spomienka..po nej sme šli cez mesto,v ústach chuť po arašidách,v rukách pohár čeveného..pod pouličnou lampou,na kamennom stĺpiku sme si opreli nohy a pozerali na hviezdy..dopili a dlaňami mi podopieral chrbát,hladil ma..rozpálil ma do žerava,lebo tie dotyky boli nežné a zároveň nabité vášňou.Pod pouličným osvetlením sa dvaja ľudia vášnivo začali [...]

31.05.2010

Kvapky ..prší a vo mne čosi odplavuje ..prší a nad nami sa zaťahuje ..prší z teba ..prší zo mňa ..už som ako rieka bez dna ..prší stále ..prší denne ..a ty ? ..tečieš vo mne

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany Wladyslaw Kosiniak-Kamysz.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.

Pintenta

..myšlienkové rýmy uložené do písmen..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 5439x
Priemerná čítanosť článkov: 1360x

Autor blogu

Kategórie