Založ si blog

Kvapky

..prší a vo mne čosi odplavuje

..prší a nad nami sa zaťahuje

..prší z teba

..prší zo mňa

..už som ako rieka bez dna

..prší stále

..prší denne

..a ty ?

..tečieš vo mne


..navždy..

09.07.2010

Prešiel si okolo, nevidel si ma..len ja teba a chcela som zakričať TU SOM!! Myslela som, že som voči tebe už odolná..ale nie je tomu tak a ja – šťastná i nešťastná – som ťa nechala prejsť okolo mňa ako tieň..ako cudzieho..ako nikoho a zároveň každého. Čo to človek v sebe má, čo nedokáže zo seba vytrhnúť? Myšlienky, gestá, slová, pohľady?..všetky [...]

Ako?

30.06.2010

Čo keď ťa už nestretnem? Ako sa potom dozvieš,čo sa deje vo mne v každej myšlienke o tebe?Ako mám s tým žiť?Ja viem,vybrala som si to sama,máš pravdu.Ale ako rozkázať srdcu?Ako ho nezraňovať?Vravíš zabudni?Ale AKO? Samota dní,samota nocí,samota myšlienok..prúdia vo mne a som proti nim bezbranná..lebo všetky patria tebe..všetky sú o tebe..všetky sú s tebou.Nedokážem [...]

Pod pouličnou lampou

28.06.2010

..z večere už len spomienka..po nej sme šli cez mesto,v ústach chuť po arašidách,v rukách pohár čeveného..pod pouličnou lampou,na kamennom stĺpiku sme si opreli nohy a pozerali na hviezdy..dopili a dlaňami mi podopieral chrbát,hladil ma..rozpálil ma do žerava,lebo tie dotyky boli nežné a zároveň nabité vášňou.Pod pouličným osvetlením sa dvaja ľudia vášnivo začali [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Pintenta

..myšlienkové rýmy uložené do písmen..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 5394x
Priemerná čítanosť článkov: 1349x

Autor blogu

Kategórie