Pod pouličnou lampou

28. júna 2010, Pintenta, .. z mojej duše ..

..z večere už len spomienka..po nej sme šli cez mesto,v ústach chuť po arašidách,v rukách pohár čeveného..pod pouličnou lampou,na kamennom stĺpiku sme si opreli nohy a pozerali na hviezdy..dopili a dlaňami mi podopieral chrbát,hladil ma..rozpálil ma do žerava,lebo tie dotyky boli nežné a zároveň nabité vášňou.Pod pouličným osvetlením sa dvaja ľudia vášnivo začali bozkávať,akoby nikdy nemali prestať..Strhol zo mňa svetrík,mne sa podarilo vytrhať mu na košeli všetky gombičky..a stále pod tou pouličnou lampou.Vášnivé objatia a bozky sme museli trochu skrotiť,lebo sme nechceli,aby všetko,čo nás čakalo prebehlo tam..
Doteraz cítim tú vášeň v jeho dotykoch..dodnes vidím jeho pohľad,ktorý ma rozpaľoval..dodnes som mu tie gombičky neprišila..viem,že ich schoval až budeme sami.Len ja a on..