Ako?

30. júna 2010, Pintenta, .. z mojej duše ..

Čo keď ťa už nestretnem? Ako sa potom dozvieš,čo sa deje vo mne v každej myšlienke o tebe?Ako mám s tým žiť?Ja viem,vybrala som si to sama,máš pravdu.Ale ako rozkázať srdcu?Ako ho nezraňovať?Vravíš zabudni?Ale AKO?
Samota dní,samota nocí,samota myšlienok..prúdia vo mne a som proti nim bezbranná..lebo všetky patria tebe..všetky sú o tebe..všetky sú s tebou.Nedokážem ich vyhnať,veď sú moje.

Máš o mne myšlienky?Nájde sa v tebe kúsok našich spomienok?Máš čas a vôľu vnímať ich?Alebo si už naozaj všetky vyhodil ako nepotrebný odpad?

Môj život pred tebou a život po tebe..ktorý je ten pravý?Ktorý si nechať?Delí nás diaľka myšlienok..delí nás diaľka citov,diaľka..

Bolí ma samota,keď nemôžem o tebe premýšľať,keď život nepomáha,keď svet nevie..chcela som kričať,aby si započul šepot.Môj šepot..prepáč,už nebudem..nemôžem,zomieram.